Naročnik je zmeraj bolj zahteven, zato morajo instalaterji vedno bolj širiti svoje znanje in ponudbo. Gradbeni in strokovni trg prinašata instalaterjem vedno več pomembnih tekmecev. Kot protiutež jim ostane samo razširitev ponudbe storitev. V prihodnosti bo neizbežno, da povečajo storitveno kot tudi proizvodno dejavnost.
Naročniki bodo enostavno vse bolj izzivali strokovnost instalaterjev. Zanesljivost, brezhibna cenovna ponudba in kvaliteta bodo vse bolj pomembni. Naročniki so in bodo še bolj zahtevni. Vse pogosteje se že sedaj ozirajo po cenovnih razmerjih, ki veljajo v sosednjih deželah. Poudariti je potrebno, da je strokovno izpopolnjevanje z novimi tehnologijami v podjetjih vse bolj pomembno. Temu trendu morajo slediti instalaterji s svojo celostno ponudbo.
Še bolj bo potrebna pozornost pri zagotavljanju brezhibnega delovanja podjetja, servisi in pregledi naprav, tudi v enodružinskih hišah.Posebno pri javnih zgradbah zahtevajo investitorji od izvajalcev potrdila o kvaliteti in zanesljivostih naprav. Tema o kvaliteti in zanesljivosti ima vse večji pomen. Informiranost je vse večja, tako pri instalaterjih, kot pri naročnikih. Za izvajalce del je to dodatna obremenitev. Informacijsko obremenitev spremenimo v udobnost. Instalaterji pridobivajo nova znanja na različnih izpopolnjevalnih seminarjih, naročnik pa vidi v svojem instalaterju pristojnega sogovornika za vprašanja hišne tehnike.
Instalaterji kot tudi naročniki del se dnevno srečujejo z vedno večjo ekološko osveščenostjo. Sanacijska dela so v porastu, zaloge energije za ogrevalne naprave se manjšajo. Uporabljajo se nove okolju prijazne tehnike, kot npr. sončni sprejemniki, toplotne črpalke, uporaba deževnice, gradnja pasivnih hiš itd. Produkti so zmeraj kvalitetnejši in se lahko reciklirajo. Za zagotavljanje brezhibnega delovanja obstoječih naprav je instalaterjem na voljo velika paleta različnih produktov. Izvajanje del ni najpomembnejši kriterij za naročnika pri določitvi sposobnosti instalaterjev.
V prvi vrsti je za naročnika pomemben energent, s katerim bo ogreval prostore, nato sledi nastop in ohranjanje stikov. Ne samo strokovnost, tudi človeška strpnost in pravilno komuniciranje vplivajo na uspešnost podjetja. Dobro izšolani, samostojni in odgovorni strokovnjaki, pa tudi izmenjava informacij med instalaterjem in interesno skupino bodo v prihodnosti pomembnejši kot kdajkoli prej in tega se moramo zavedati.