To je edina garancija za uspeh. Tega se v podjetju Weishaupt iz Celja, še kako dobro zavedajo, je na novinarski konferenci v torek. 14. aprila 2009, povedal direktor podjetja Henrik Dvoršak. Lani je podjetje v primerjavi z letom 2007 povečalo prodajo za 27 odstotkov. Največjo rast so zabeležili na Hrvaškem in v Srbiji. Preteklo leto štejejo za eno najuspešnejših doslej.
Blagovna znamka Weishaupt je v svetu poznana kot vodilna na področju ogrevalne tehnike. Ta položaj je s pripadnostjo podjetju, motivacijo zaposlenih in njihovo odgovornostjo do kakovosti ter vpetostjo v okolje dosegla v preteklih 76 letih.
S kvaliteto se uspešno izogibajo nastajajočemu negativnemu trendu v svetovnem gospodarskem prostoru. V Nemčiji, kjer koncern proda nekaj manj kot polovico vseh svojih proizvodov, je prodaja izdelkov z blagovno znamko Weishaupt narasla za 27 odstotkov. V letu 2009 načrtujejo 10 odstotno rast prodaje. Težke in nepredvidljive gospodarske situacije, ki jih vseskozi spremlja, se dobro zavedajo.
Visokokakovostna tehnika in nenehna širitev programa zahtevata stalno izobraževanje poslovnih partnerjev, zato so vse izpostave, hčerinska podjetja, predstavništva in večina zastopstev dobro usposobljena in izobražena (prostor, strokovno osebje) za izvedbe šolanja. Da je temu resnično tako, se lahko vsak posameznik prepriča že ob vstopu v prostore podjetja. Pot te vodi skozi številne učilnice, ki so namenjene tako praktičnemu kot tudi za teoretičnemu izobraževanju.
V podjetju se praktično ne more zgoditi, kot je dejal direktor Henrik Dvoršak, da kupec, projektant ali instalater ne bi dobil takoj konkretnega in točnega odgovora, kako instalirati ali posamezen element vgraditi. Tudi pri prodajnih storitvah ne poznajo odgovora, »ne vem« ali pa ni na zalogi.
Kljub času recesije, pa v podjetju še vedno dodatno zaposlujejo. Koncem lanskega leta so še dodatno zaposlili tri nove komercialiste oziroma prodajalce in tudi letos nameravajo nadaljevati podobno. Veliko pa je bilo tudi dodatnega investiranja tako v osnovna sredstva kot tudi za njih izredno pomembno vlaganje v trg. Med pomembnejše pridobitve štejejo odprtje poslovnih prostorov v Zagrebu, ki so ga zgradili v stilu Weishaupta. Vrednost investicije brez zemljišča ocenjujejo, da jih je stala približno milijon Evrov.
Pri Weishauptu se trudijo za kakovostne izdelke, zato sledijo svetovnim smernicam na področju ogrevalne tehnike. Cena energentov je vedno višja, kakovost življenja ljudi pa je vedno bolj odvisna od okolja. Eden od glavnih ciljev človeštva je zmanjševanje emisij ogljikovega dioksida, ogljikovega monoksida in podobnih plinov na najmanjšo možno mero. Zato so tudi letos v podjetju Weishaupt, d.o.o., na tržišče ponudili nekaj novosti. Skupni imenovalci vseh njihovih proizvodov so varčnost, prijaznost do okolja in bolj moderna tehnologija, kar pomeni, da so vse naprave še bolj prijazne do uporabnikov.
Na kurilno olje brez žvepla
To je novi oljni kondenzacijski kotel Weishaupt Thermo Condens, ki deluje na kurilno olje brez žvepla. Gre za energetski Standard, ki ga uporabljajo po vsej Evropi, edino v Sloveniji distributerji naftnih derivatov temu trendu ne sledijo. Trenutne rezerve nafte pa kažejo, da bo to gorivo izjemno pomembno za vse naslednje generacije,« je o novostih povedal vodja tehnike pri Weishauptu, Martin Klančišar. V podjetju Weishaupt, d.o.o., opozarjajo na mačehovski odnos države Republike Slovenije do srednjih in malih energetskih podjetij.
Energetski svet
Pred časom je bil namreč ustanovljen Energetski svet RS, v katerem so zastopana velika energetska podjetja, distributerji in področja znanosti ter politike, ni pa predstavnikov srednjih in malih podjetij. »Energetskemu svetu so predlagali, da jih vanj vključijo. Do danes niso dobili še nobenega odgovora,« še dodaja direktor podjetja Weishaupt, d.o.o., Henrik Dvoršak.
Dan - Weishaupta -
Priložnost za konstruktivne misli in dejanja pa bo nedvomno na bližajočem se srečanju na Primorskem, ki bo 14. maja 2009, ko podjetje Weishaupt, d.o.o., organiziralo dogodek »Dan Weishaupta«. »Ker v njihovem podjetju izjemno cenijo dober odnos s poslovnimi partnerji, vsako leto na ta dan povabijo njihove najbolj pomembne poslovne partnerje in vidnejše politične predstavnike. Ta dan je namenjen predvsem utrjevanju in negovanju odnosov ter bolj neformalnemu druženju. Izmenjave informacije glede poslovanja, nekaj časa pa namenijo tudi aktualnim dogodkom na področju energetike, «je o dogodku povedala poslovna sekretarka v podjetju Weishaupt, Sandra Kiker.
Spontanosti v Weishauptu ni. Vrednota, ki v skupini obstaja od vsega začetka je delati tisto, kar znajo. To pa so energijsko varčni ogrevalni sistemi z visoko zmogljivostjo v obratovanju in visoko kakovostno tehniko tudi za zahteve prihodnosti.